NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه ام صاحبي شبه بورن ستار

Balerion

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير
الموضوع للفضفضة مش أكتر يعني حاسس اني حابب أشارك أو احكي فبقول

ليا صاحبي او يعني حد أعرفه أصغر مني ب 6 سنين. ساكنين قريب في نفس المنطقة بالتالي كل لما برجع لمصر وبستقر في البيت
او المنطقة لازم بقابله. المرة اللي فاتت لما نزلت طلب مني أروح البيت لأن أمه كانت تعبانة ومعرفش يتصرف فاتصل بيا علشان
عارف اني موجود فأروح أكشف عليها وأشوفها وديه كانت أول مرة أشوفها تقريبا

الفكرة انها شبه بورن ستار بالمللي كأنهم توآم ( مش هقول اسمها عشان مشيلش شيلة كل اللي هيروح يدور عليها ) والبورن ستار ديه يعني في الفترة
اللي كنت بتفرج فيها على بورن كانت من المفضلين عندي. هي كشكل مش حلوة لكن البورن ستار نفسها علقه ولبوه أوي فده اللي مخلي الموضوع
مش راضي يروح من بالي أو جايز ان مش من الشائع ان الواحد يقابل واحدة تبقى نسخة طبق الأصل من بورن ستار

من بعد الموضوع ده والست رقمها معايا. هي Milf أربعينية من وقت للتاني بتبعتلي تسألني عالواتس اسئلة يعني فيه منها الخاص جدا باعتباري
الدكتور بتاعها وبتاخد شبه كشف او استشارة ببلاش ويعني لما بتكلمني فهي واخدة عليا شوية وأي حاجة عامة ممكن تسألني فيها يعني اخر مرة
سألتني صراحة عن الفياجرا وبتتاخد ازاي وامتى وتأثيرها بيبقى ايه عالراجل يعني ( جوزها موجود ) وبتفرق او فعالة فعلا ولا لأ.

أنا نازل مصر قريب فمش عارف الحقيقة. الفكرة لو تجاوبت مع شيطاني فيه احتمالية كبيرة جدا اني اوصلها. وفي نفس الوقت حاسس اني مش عايز
اعمل كده يعني أحيانا أقول خلاص وقت ما أنزل مش هرجع غير لما أفرتكها نيك واوقات تانية بحس اني معنديش رغبة حتى في اني ابدا الموضوع
الحكاية ماشية 50 / 50

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: حاتم المصري, momo salah, bkaka.gr و شخص آخر
بلاش تحط الموضوع في دماغك
عشان لو دخلت في السكة دي مش هتوقف

• عجبني
التفاعلات: فكرى و Saul Goodman
انا عرفت الممثلة يامعلم 😂
وبالنسبة لموضوعك لو عايز نتكلم خاص وتكون براحتك احسن ساعاتها هقدر اسعدك واقولك راي

• عجبني
التفاعلات: فكرى و Bebo Tigher
انت راجل دكتور يعني لو عينك فتحت على الحاجات دي وركزت فيها مش هتخلص وممكن تحصل مشكلة مرة وهتبقى فضيحة حتى لو هيا شمال وعايزة تتناك انت متستسلمش عشان لو نكتها هتتعود على الحوارات دي

• عجبني
التفاعلات: فكرى، الجوهري و mike69
البورن ستار دي اسمها سارة والست مش هتخليك تنام معاها الا ع التلفون ففكك

• عجبني
التفاعلات: فكرى
يعني انت عندك علاقة طبيب و مويض معاها!
يقوم ابنك انت… يظحك عليا انت… و يقلي دي بتطبخ لوبيا؟
فضفض.. كل الناس فيها شبه من بعض انت بس مركز تكة زيادة عن اللزوم
اتذكر ان الي كلمك كان اصغر منك و شايفك دكتور و ملو هدومك يا خويا
يعني بالنسبالك لازم تعمل استوب
اسكوزمي
اظربلك كام عشرة و شيلو الميتين الي تحت!
و انت لو عايش بره.. شوف البورن ستار دي بتاخد كام فالساعة و خود مزاجك
انما الست الهبلة الي بتسالك في اشياء طبيه عادية جدا!
انا سالت واحد معرفة طبيب عن الفياجرا و لا كان فدماغي انو يكون بينا اي شيء رغم اني عاوفو و هو عارفني مثليين…
انت بس واضح ان الي غاويك هو شوية شطة الخطر مع معرفة صديقك و يمكن اعملها و لا ما عملهاش
يام بدوي… بلاااش

• حبيته

حبيبي
أنا بفرق عموما ما بين شغلي وما بين اي حاجة خارجية الفكرة اني المرة ديه مش عارف احسم قرار
يعني اوقات ببقى واخد قرار ان الموضوع هكمل فيه وممكن في نفس اليوم ييجي وقت اقول لأ
او معنديش حتى استعداد اني اكمل او ادخل الموضوع ده

• عجبني
التفاعلات: فكرى و في عالم خاص
انا عرفت الممثلة يامعلم 😂
وبالنسبة لموضوعك لو عايز نتكلم خاص وتكون براحتك احسن ساعاتها هقدر اسعدك واقولك راي

مش المناضلة سارة جاي ;). غالبا بورن ستار لسة داخلة المجال من قريب مش من المؤسسين زي سارة :ROFLMAO:
تشرفني طبعا لو عايز تقولي رأيك هنا او في رسالة هنتظرك

• عجبني
البورن ستار دي اسمها سارة والست مش هتخليك تنام معاها الا ع التلفون ففكك

لأ مش سارة جاي
أنا مجربتش اني احاول معاها ولسة محسمتش هعمل ايه لكن لو حاولت فبنسبة كبيرة الحكاية هتمشي

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يعني انت عندك علاقة طبيب و مويض معاها!
يقوم ابنك انت… يظحك عليا انت… و يقلي دي بتطبخ لوبيا؟
فضفض.. كل الناس فيها شبه من بعض انت بس مركز تكة زيادة عن اللزوم
اتذكر ان الي كلمك كان اصغر منك و شايفك دكتور و ملو هدومك يا خويا
يعني بالنسبالك لازم تعمل استوب
اسكوزمي
اظربلك كام عشرة و شيلو الميتين الي تحت!
و انت لو عايش بره.. شوف البورن ستار دي بتاخد كام فالساعة و خود مزاجك
انما الست الهبلة الي بتسالك في اشياء طبيه عادية جدا!
انا سالت واحد معرفة طبيب عن الفياجرا و لا كان فدماغي انو يكون بينا اي شيء رغم اني عاوفو و هو عارفني مثليين…
انت بس واضح ان الي غاويك هو شوية شطة الخطر مع معرفة صديقك و يمكن اعملها و لا ما عملهاش
يام بدوي… بلاااش

أنصحك بحقن haloperidol جتقدر تجمع جملة مفيدة أفهمها

• عجبني
أنصحك بحقن haloperidol جتقدر تجمع جملة مفيدة أفهمها
فكرة!
كلامي كان فيه هزار و هذا ما يتفهمش كتابة عالعموم اسفين يا عم الديلر

• عجبني
فكرة!
كلامي كان فيه هزار و هذا ما يتفهمش كتابة عالعموم اسفين يا عم الديلر

أولا
ال D2 receptor antagonisms مبيتضربوش بسبب ال extrapyramidal side effects اللي ممكن تعمل وفاة فورية بالتالي لفظ ديلر ملوش محل من الاعراب هنا
ثانيا
طالما كلام هزار مبيتفهمش بالكتابة, بتكتبه ليه؟

• عجبني
أولا
ال D2 receptor antagonisms مبيتضربوش بسبب ال extrapyramidal side effects اللي ممكن تعمل وفاة فورية بالتالي لفظ ديلر ملوش محل من الاعراب هنا
ثانيا
طالما كلام هزار مبيتفهمش بالكتابة, بتكتبه ليه؟
مزاجي كده

• عجبني
حبيبي
أنا بفرق عموما ما بين شغلي وما بين اي حاجة خارجية الفكرة اني المرة ديه مش عارف احسم قرار
يعني اوقات ببقى واخد قرار ان الموضوع هكمل فيه وممكن في نفس اليوم ييجي وقت اقول لأ
او معنديش حتى استعداد اني اكمل او ادخل الموضوع ده
فهمتك حاول كل ما نفسك تميل الحوار ده تمسك نفسك والفكرة زي ما قولتلك لو اتنازلت مرة لهواك هيبقى سهل تتنازل تاني

• عجبني
بلاش خيانه الي اوله غلط اخره غلط
وانت كده بالغلط ٣ مرات مش مره وحده
بتخون صاحبك
بتخسر صاحبك
بتعمل علاقه

• أتفق
أنا مش عارف ده كلام بجد ولا تخيلات ..

بس دي ظلمات فوق بعض .. زنا .. و مع أم صاحبك اللي استأمنك عليها .. و مع مريضتك اللي استأمنتك على عرضها

يا ريت يفضل تخيلات

• أتفق
بس لو صاحبك اوي يعني او ممكن ميكونش صاحبك بس بنفس منطقتك يعني واثق فيك ومستامنك على امه
فهو اكيد ميعرفش انها بتكلمك على الواتس اب او حتى ممكن يكون عارف بس عارف انها بتتابع معاك حالتها باعتبارك زي ما قولت الدكتور بتاعها
واكيد هو ميعرفش عن حوار سوال امه عن الفياجرا دي ويمكن كانت بتسالك علشان تديها لجوزها بس مش المفروض انها هي اللي تسال جوزها لو بحث على النت او هي حتى هتعرف بتتاخد ازاي واعراضها وفوايدها لكن ان من الواضح انها بتحاول تجر معاك كلام عشان تجيبك وتنيكها او يمكن لا
انت اللي هتعرف مش احنا وتحدد من خلال كلامها معاك شكله ازاي بتكلمك امتى بتتصل بيك مثلا كتير بتشوفك بتقابلك ازاي وكدة
لكن بالاخر احب اقولك انك لو بقيت تفكر بالطريقة دي هتبقى ماشي تنيك اي عيانة تجيلك تقولك عالجني والدكاترة بينيكو بسهولة لان الشراميط كتير وبيتلزقو منهم اللي مش عاوزة تدفع وتكشف ببلاش

• عجبني
  • عجبني
فهمتك حاول كل ما نفسك تميل الحوار ده تمسك نفسك والفكرة زي ما قولتلك لو اتنازلت مرة لهواك هيبقى سهل تتنازل تاني

حبيبي
تسلم على ردودك

• عجبني
التفاعلات: فكرى و شهواني31
بلاش خيانه الي اوله غلط اخره غلط
وانت كده بالغلط ٣ مرات مش مره وحده
بتخون صاحبك
بتخسر صاحبك
بتعمل علاقه

فاهمك وتسلم لردودك

انا فاهم كل ده, لكن مع الأسف يعني لما الغلط بيتعمل ولو مره واحده بس التفكير في الكلام ده بيبقى مش بنفس القوة زي قبل ما يتعمل اول مرة
فالموضوع للاسف بره الدايرة ديه هو في دايرة تانية

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%